četrtek, 2. julij 2009

Energetska samopomoč

Se počutite prazne in brez energije? Se vam zdi, da vam vsi energijo samo kradejo in je za vas več nič ne ostane?


Tudi sama sem se počutila tako ... kake dve leti nazaj ... dokler nisem spoznala dr. Suzane Landpriet. Pri njej sem opravila vse tri stopnje energetske samopomoči, sedaj opravljam supervizijo. Vse to mi omogoča, da znanje, ki sem ga dobila od nje, začnem deliti z vami.


V veselje mi je, da se zanimate za tovrstno energijo. Delo z energijo je čudovita stvar. Zato za vas pripravljamo mini delavnico, ki bo namenjena 1. čakri. 1. čakra je osnova in podlaga vsem ostalim in je najpomembnejša! Zato se mora vrteti v pravo smer in mora imeti za to dovolj goriva. Če ga nima, se ustavi. Tako je pogosto z našim življenjem. Če nimamo dovolj energije, se naše telo ustavi. To se kaže ali kot blokada v telesu ali kot bolezen.

Naslednja mini delavnica za 1. čakro bo v jesenskih mesecih!


Cena delavnice je 100,00€ + DDV, v ceno je všteta delavnica + 1 indivudalna obravnava.

Pred delavnico je zaželeno prebrati knjigo Energetska samopomoč, ki vam je na voljo tudi v našem Pilates centru Tanergija. Stane 15,00€.


Individualna energetska samopomoč


Če želite individualno obravnanvo, ki vsebuje merjenje čaker in energetsko polnjenje, se lahko naročite na 040 321 661 ali na tanja@tanergija.si.

Na začetku se priporoča 2-3 tretmaje. En tretma traja 45 minut in stane 40,00€ + DDV.

Ni komentarjev:

Objavite komentar